close

Linkin Park(聯合公園)

71jI8WPXmSL._SS500_.jpg

 

No More Sorrow 不再悲傷

Are you lost, in your lies
你迷路了,在你的謊言,
Do you tell yourself I don’t realize
Your crusade’s a disguise
你告訴自己,我沒有意識到您的討伐是個偽裝
Replace freedom with fear you trade money for lives
與恐懼交換的自由和你金錢交易的生活
I’m aware of what you’ve done
我知道你做了什麼
No, no more sorrow
不,沒有更多的悲傷
I’ve paid for your mistakes
我為你的錯誤付出代價
Your, time is borrowed
你的時間是借來的
Your, time has come to be replaced
你的時間逐漸被取代
I see pain, I see need
我看到痛苦,我看到需要
I see liars and thieves abused power with greed
我看到騙子和小偷濫用職權與貪婪
I had hope, I believed
But I began to think that I’ve been decieved
但我開始覺得,我一直被蒙在鼓底
You will pay for what you’ve done
您將要為你做了什麼付出代價
No, no more sorrow
不,沒有更多的悲傷。
I’ve paid for your mistakes
我為你的錯誤付出代價
Your, time is borrowed
你的時間是借來的
Your time has come to be replaced
你的時間逐漸被取代
Thieves and hypocrites
Thieves and hypocrites
Thieves and hypocrites
小偷和偽君子
Your, your time is borrowed
你的時間是借來的你的時間逐漸被取代
Your time has come to be replaced
你的時間逐漸被取代
No, no more sorrow
不,沒有更多的悲傷。
I’ve paid for your mistakes
我為你的錯誤付出代價
Your, time is borrowed
你的時間是借來的
Your time has come to be replaced
你的時間逐漸被取代
Your time has come to be replaced
Your time has come to be replaced
你的時間逐漸被取代

Linkin Park official website

Linkin Park_Hands Held High_Lyrics / 聯合公園 高舉起手 中文歌詞

Linkin Park_In Between_Lyrics / 聯合公園 進退兩難_中文歌詞

Linkin Park_What I’ve Done_Lyrics / 聯合公園 過去的我_中文歌詞

Linkin Park_Bleed it out_Lyrics / 聯合公園_負荊請罪_中文歌詞

Linkin Park_Leave Out All the Rest_Lyrics / 聯合公園 忘卻永恆_中文歌詞

Linkin Park_Given up_Lyrics / 聯合公園_放棄_中文歌詞

Linin Park_No More Sorrow_Lyrics 聯合公園_不再悲傷 中文歌詞

Linkin Park_Shadow of the Day_Lyrics / 聯合公園 白晝黑影_中文歌詞

arrow
arrow

    sakihyde2339 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()